Entrades populars

divendres, 22 d’abril del 2011

PINEDA A PUIG DE GOLINONS 17-04-2011

Totem avitllat amb l'uniforme de la Collapeuaterra.

Data: 17-04-2011

Hora sortida: 08:00 h.

Components sortida: Agustí Dominguez, Joan Grima, Oscar León, Joan Masvidal, Jaume Mesa, Agustí Osuna, Jordi Pont.

Dificultat: Mitja-Alta

Temps: Entrenyinat al començament i despejat a mida que s'aixecaba el dia.

Temperatura: 11º a la sortida.

Sortim de la plaça dels Reis Catòlics de Poble Nou a Pineda de Mar i anem fins al barri de les Creus i abans d'agafar la pujada de Sant Jaume, trequem cap a la dreta on passem per el costat de camps sembrats i anem a soritr al col.legi Horitzaó i desde aquí per la riera de Pineda cap amanut.

Arribem a Can Pallofa i continuem cap a l'esquerra fins agafar el camí de pujada cap a Sant Andreu, l'ultim tram es molt fort i s'ha d'anar amb tot el desenvolupament de la bici, i tot i així arribes a dalt que s'acaben les forçes.

Desde aquí arribem fins casi Tres Termes, i tot just abans d'arribar-hi girem cap a l'esquerra en direcció a Sant Cebrià baixant per les Torrenteres, el camí al començament està força malament per el xirigais i una gran esllavisada que talla mitg camí.

Un cop som al pla i abans d'arribar al poble tombem a mà esquerra en direcció a les escombraries antigues de Calella, i un cop a dalt girem cap a l'esquerra i després d'un km. aproximandament arribem al Coll de les Guilles o Puig de Golinons, d'on es pot veure una magnifica vista del Maresme Nord amb l'autopista en primer terme i el mar il els pobles de Calella fins a Blanes al fons. Segons el mapa de l'Alpina aquest punt es diu Coll de les Guilles, però ara han situat un totem que possa Puig de Golinons, es a dir, que podeu dir-li com mes un agradi.La visió del totem ens inspira i l'abitllem amb l'uniforme de la Collapeuaterra per invocar l'esperit de la colla, ara entenem la fascinació de els indias americans per els totems, a nosaltres ens a passat el mateix. Ho podeu veure a una de les fotos.

Desde aquí ja tot es baixada, arribem fins a l'urbanització Valldengulí i baixem fins a la zona hotelera i la riera de Calella fins a la plata, i al final anem a esmorzar a un xiringuito de la plata. Encara que al começamen estabem la mar de be, encara es un pel massa aviat per anar a la platja i el vent es molesta. Pero tant si val, ens ho hem passat be i hem descobert l'esperit de la colla, ara ja sabem on el podem anar a invocar.

Salutacions a tothom i fins la setmana vinent.