Entrades populars

diumenge, 4 de maig del 2008

EXCURSIO TORRE DE GUAITA MONTNEGRE

Hola, som la "Colla Mai Peu a Terra" , i som en Josep Brun, en Miquel Cerezuela, l'Agustí Dominguez,en Joan Grima, l'Oscar León, en Joan Masvidal, l'Agustí Osuna i en Jordi Riudabets.

Tením desde 37 fins a 51 anys i moltes ganes de anar en bici.

Ens agrada sortir tots els diumenges en bici pel voltants de Calella, Pineda, Sant Pol, Sant Cebrià i Santa Sussana.

El diumenge 9 de Març varem fer l'excursió a la Torre de Guaita del Montnegre, situada al terme municipal de Sant Celoni.

La excursió comença a les 07:30 h. de devant de la font del Hospital Sant Jaume de Calella i aquesta vegada som l'Agusti Dominguez, en Joan Grima, l'Agustí Osuna i en Jordi Riudabets.
Pujem per la carretera d'Hortsavinya en un matí fred i nuvol, encara que pujant el fred no es nota. Arribem a Sant Andreu a l¡entrada del Parc Natural del Montnegre Corredor i continuem per la carretera d'Hortsavinya en direcció a Can Benet Vives. Passem per tres Termes i continuem pujant passant per la Font dels Amics on hi ha una pujada molt continuada i bastant forta, i arribem, desprès de passar per la cassa de pagès de Can Casalins a mà esquerra, arribem a la trenca que ens porta en direcció al Turó Gros, que es on es troba la torre de guaita.

Desprès de pujar i tombar sempre a l'esquerra, arribem al Turó Petit que te una pendent molt forta, i on només l'Agustí Osuna aconseguix pujar sense possar el peu a terra.Tot seguit arribem a la trenca que porta sempre pujant al Turó Gros a una altitud de 766 m. Hi arribem a les 09:15 h. i ens fem fotos i pujem a dalt de la Torre de Guaita i fem mes fotos, a mida que pujem per la torre, cada cop fa mes vent i fred. Quan arribem a dalt contemplem desde el Montseny amb Sant Celoni i tots els pobles del voltant, fins a Calella amb el mar al fons.

De tornada agafem un corriol fins arribar a Santa Maria del Montnegre on ens fem una foto devant de Roura centeneri i continuem baixan pel mateix camí d'anada perque s'ens fa tard.

Però en arribar a la plaça de Sant Andreu tomben cap a Can Pallofa i baixem per la riera de Pineda, on fem relleus per la carretera asfaltada, arribant a esmorzar al Bar Rute de Pineda de Mar a les 10:05 h.

L'altra ruta de tornada, com tambè d'anada, podría ser arribar fins a Can Benet Vives i baixar per l'ermita de l'Erola en direcció a Cuatre Camins i agafar per Sant Pere de Riu o baixar fins a Can Pallofa i continuar per la riera de Pineda avall.

Aquesta es la primera sortida que possem al blog, espero poder posar-ne més i que els comentaris ajudin a fer mes ple aquest blog.

Anims i a fer salut amb la bici de muntanya.